Zk 1.2. 2011

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Borivoj
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 5
Registrován: 28. 1. 2011 08:30
Typ studia: Informatika Bc.

Zk 1.2. 2011

Příspěvek od Borivoj »

Dneska bylo:
1) Popis midpoint (Bresenhamovych) algoritmu.
2) Vztah intenzity pixelu a napeti, co se do nej privadi. Co to znamená pro pocitacovou grafiku?
3) Navrhnout datovou strukturu pro databazi reprezentujici scenu v B-rep (ploskovem) modelu, kde steny jsou trojuhelniky.
4) Popsat vykreslovaci algoritmus Watkinse. Pro jakou scenu s N trojuhelniky by mel nejhorsi slozitost?

Kdyz jsem si dodatecne prochazel temata tady na foru, tak identicky zadani uz bylo..
kukmuk
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 10
Registrován: 2. 2. 2009 20:20
Typ studia: Informatika Bc.

Re: Zk 1.2. 2011

Příspěvek od kukmuk »

Uz mate nekdo, prosim, znamku v SISu? Ja jsem byl (Ut 1.2.2011) na zkousce a pri odevzdavani testu mi bylo receno, ze vysledky budou jeste ten den. Porad nic...
Borivoj
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 5
Registrován: 28. 1. 2011 08:30
Typ studia: Informatika Bc.

Re: Zk 1.2. 2011

Příspěvek od Borivoj »

Jsem na tom uplne stejne. Ale pocitam, ze do nedele uz se snad neco dozvime.. :-D
John Beak
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 9
Registrován: 29. 10. 2009 20:59
Typ studia: Informatika Bc.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zk 1.2. 2011

Příspěvek od John Beak »

Pelikán říkal, že zapisovat to bude spolu se zápočty. Takže předpokládám, když se za ním dojde s indexem, zapíše vám to (do indexu), a zapíše vám to (do SISu).
Kdy ho lze zastihnout, to je jiná otázka, jelikož všichni víme, jak rychle stíhá vyřizovat mailové dotazy :D
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“