materialy na grafiku

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
aaaaa

materialy na grafiku

Příspěvek od aaaaa »

zdravim,
nevedel by mi niekto povedat co sa dialo na poslednych dvoch prednaskach z grafiky? 3.1. a 10.1.
veci na skusku sa totiz ucim podla toho co sa spomina v pelikanovych slajdoch
ale napriklad taky malirov algoritmus, z-buffer alebo warnockov algoritmus sa tam vobec nespomina nikde, tak neviem ci sa to ucit a pelikan len nezavesil na net posledne sady slajdov alebo co...
Jonáš
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 15
Registrován: 19. 1. 2010 10:57
Typ studia: Informatika Mgr.

Re: materialy na grafiku

Příspěvek od Jonáš »

Ve studnici je soubor všech slidu z minulých let a jsou tam i ty chybějící algoritmy.
Jinak se promítali i nějaké slidy z PG2, konkrétně si vybavuji modely osvětlení a stínování. Ale nevim, jak moc podrobně to bylo.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“