Zkouška 22.01 2023 Pelikán

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
susenka44

Zkouška 22.01 2023 Pelikán

Příspěvek od susenka44 »

Dneska se opakovalo zas téma z minule
viewtopic.php?f=98&t=11884:
1) HSV : co znamenají jednotlivé složky, hodnosty, využití atd. - chtěl i vzorec na to, jak se z RGB dostane Saturation
2) 3D povrchová scéna - co si musí ve scéně ukládat vrcholy, jak se reprezentují hrany, stínování, reprezentace sousedních vrcholů/hran atd.
3) Letecký simulátor - přesné zadání je v předchozích letech
4) na výběr: Floodfill FIFO, nevýhoda při použití zásobníku
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“