Zkouška 15.1.2020

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Uživatelský avatar
awk
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 56
Registrován: 21. 5. 2018 18:54
Typ studia: Informatika Bc.

Zkouška 15.1.2020

Příspěvek od awk »

Opakovalo se zadání: http://forum.matfyz.info/viewtopic.php?f=98&t=11881 (tentokrát ho však příliš nezajímaly konkrétní algoritmy na anti-aliasing).

Čtvrtá poslední otázka se týká volitelného tématu - stačí si nastudovat libovolnou z prezentací na stránkách přednášejícího v sekci Volitelné prezentace pro samostudium.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“