Zkouska 21.01.2019

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Joffrey
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 11
Registrován: 26. 5. 2018 14:00
Typ studia: Informatika Bc.

Zkouska 21.01.2019

Příspěvek od Joffrey »

1/Co je HDR, jak se vyuziva pri fotografovani a v CG
2/Algoritmus rozdilu dvou stejne velkych quadtreee
3/Co je Phonguv svetelny model, z ceho se sklada, vypsat vzorce; Jak by se resilo stinovani objektu slozeneho z plosek tak, aby nebyly videt hrany plosek a objekt vypadal navenek spojite?
4/Redukce barev pro vznik GIF obrazku (tj. zredukovat barvy puvodniho obrazku na paletu 256 barev)

1,3/ viz slajdy
2/vychazel jsem z algoritmu pruniku uvedeneho ve slajdech
4/ Heckert nebo Octree algoritmus
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“