Písemná: (klasika)
- Věta o schématech a proč ji nemáme rádi
- Michigan vs Pittsburgh
- Navrhněte evoluční algoritmus pro výrobu školního rozvrhu (operátory, reprezentace individua, constraints, fitness, co vás napadne).
Po písemné části následovala ústní zkouška (čti ústní diskuze), která probíhala pro trojicích. Rychle si prošel odpovědi na 1. a 2. otázku a potom se zhruba 25 minut diskutovalo o našich řešeních úkoly 3, celkově ústní zabrala asi 30 minut.
Poznámky a pozorování:
- U 1. otázky chce nějaké definice a alespoň náznak důkazu.
- 2. otázku chce dost zeširoka, je dobré pokud vzpomenete a popíšete LCS, ZCS, XCS, GIL.
- 3. otázka je takovej freestyle, ale je dobrý mít něco (opravdu cokoliv) rozmyšleno, protože to od vás bude chtít slyšet na ústní.