Zápočťáky
- Trupik
- Matfyz(ák|ačka) level III
- Příspěvky: 251
- Registrován: 3. 1. 2005 14:45
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Kontaktovat uživatele:
Zápočťáky
Tak co, už víte, co budete psát za zápočťák?
Já teda vůbec, termín specifikace se blíží, takže by bodla nějaká inspirace...
Já teda vůbec, termín specifikace se blíží, takže by bodla nějaká inspirace...
Domovská stránka: http://www.jakubmaly.cz/, blog: http://blog.jakubmaly.cz/
Petice proti olympiádě http://olympiada.nazory.cz
Come on you target for faraway laughter,
Come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
Petice proti olympiádě http://olympiada.nazory.cz
Come on you target for faraway laughter,
Come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
- wintermute
- Matfyz(ák|ačka) level III
- Příspěvky: 153
- Registrován: 23. 5. 2005 22:06
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Almer
- Site Admin
- Příspěvky: 686
- Registrován: 12. 10. 2004 10:58
- Typ studia: Informatika Ph.D.
- Login do SIS: lasap4am
- Bydliště: Mala Strana - 203
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafika
To mas jasne...win API:) muzes v cecku pouzivat plnou podporu knihoven Windowsu, takze jedna moznost je takto.JJ píše:Me by spis zajimalo jak tomu delat grafiku, jelikoz sem trochu zacatecnik
Zakládající člen klubu Ortodoxních Matfyzáků
Jsem LAMER ale neumim se ani podepsat ]
Jsem LAMER ale neumim se ani podepsat ]
- JJ
- Matfyz(ák|ačka) level II
- Příspěvky: 99
- Registrován: 28. 1. 2005 14:03
- Typ studia: Informatika Mgr.
Grafika
No ja myslel spis nejakou lehkou hru a tudiz nejaky openGL ci co (asi se to budu muset naucit )
Ted sem narazil na knihovny SDL a prijdou mi celkem srozimetelny, nemate na ne nekdo nejaky zajimavy nazor ?
Ted sem narazil na knihovny SDL a prijdou mi celkem srozimetelny, nemate na ne nekdo nejaky zajimavy nazor ?
- wintermute
- Matfyz(ák|ačka) level III
- Příspěvky: 153
- Registrován: 23. 5. 2005 22:06
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Tacoud
- Donátor
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16. 9. 2005 08:38
- Typ studia: Informatika Bc.
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Vyvoj hry
Narazil jsem na zajimavy tutorial: http://www.2dgame-tutorial.com, jde o vyvoj 2D hry pod windows s pouzitim Win32-API a DirectDraw.
- Necroman
- Supermatfyz(ák|ačka)
- Příspěvky: 459
- Registrován: 20. 1. 2005 19:46
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Login do SIS: suchm4am
- Bydliště: Louny / kolej Jednota, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvoj hry
Zajimavy tipTacoud píše:Narazil jsem na zajimavy tutorial: http://www.2dgame-tutorial.com, jde o vyvoj 2D hry pod windows s pouzitim Win32-API a DirectDraw.
Chtel bych se zeptat, nevite o nejakem dobrem zdroji (web, knizka, cokoliv), ktery by cloveka naucil, jak programovat v grafickem prostredi? Nejaky jednoduchy tutorial pro Win32 API, DirectX nebo DirectDraw, prip. OpenGL? Mam takovy pocit, ze na prednaskach toho moc o grafice v C++ brat nebudem .
WANTED:
Dead or Alive
^-^
( ^ )
Schroedinger's Cat
Dead or Alive
^-^
( ^ )
Schroedinger's Cat
-
- Matfyz(ák|ačka) level III
- Příspěvky: 181
- Registrován: 24. 2. 2005 10:03
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Login do SIS: reidj4am
- Kontaktovat uživatele:
no spis nic, o jednoduchym programovani v grafice se da pouzit bud nejaka nadstavba napr allegro (ale ja ho nejak nerozchodil na kompu) nebo ja pouzivam OGL a na to je dobrej tutorial tady - http://www.opengl.org/documentation/red_book_1.0/ nelekni se dylky, pro zaklady staci prvni 3-4 kapitolu + kapitola o texturach + jeste je dobry pouzit GLUT (nebo SDL, zalezi na vkusu) a nejlepsi tut o GLUTu je asi na lighthouse3d
Don't worry, be dead
- tutchek
- Site Admin
- Příspěvky: 795
- Registrován: 21. 9. 2004 00:40
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Login do SIS: tulam4am
- Bydliště: Praha, Bohnice
- Kontaktovat uživatele:
pokud chcete dleat hry, doporucuju http://www.ceskehry.cz, Ladisuv serial o tom jak delal BecherRescue (v sekci magazin) a pak dotazy do fora, kde vam ke hram a grafice odpovi skoro na vse... a pak IRC kanal #CeskeHry.cz@Quakenet.org (resp http://irc.ceskehry.cz pro webove rozhrani) kde je plno lidi co tomu rozumi a jsou ochotni odpovedet na leccos
exAdmin. Magistr přes umělou inteligenci. Právník přes daně.
-
- Matfyz(ák|ačka) level III
- Příspěvky: 181
- Registrován: 24. 2. 2005 10:03
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Login do SIS: reidj4am
- Kontaktovat uživatele:
mezi nima i Tutchektutchek píše:pokud chcete dleat hry, doporucuju http://www.ceskehry.cz, Ladisuv serial o tom jak delal BecherRescue (v sekci magazin) a pak dotazy do fora, kde vam ke hram a grafice odpovi skoro na vse... a pak IRC kanal #CeskeHry.cz@Quakenet.org (resp http://irc.ceskehry.cz pro webove rozhrani) kde je plno lidi co tomu rozumi a jsou ochotni odpovedet na leccos
Don't worry, be dead
- Che
- Donátor
- Příspěvky: 166
- Registrován: 2. 6. 2005 12:29
- Typ studia: Informatika Mgr.
- Login do SIS: przyc4am
- Bydliště: EU
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvoj hry
Tutoriál pro WIN32 API je např. na: http://www.winprog.org/tutorial/Necroman píše: Chtel bych se zeptat, nevite o nejakem dobrem zdroji (web, knizka, cokoliv), ktery by cloveka naucil, jak programovat v grafickem prostredi? Nejaky jednoduchy tutorial pro Win32 API, DirectX nebo DirectDraw, prip. OpenGL? Mam takovy pocit, ze na prednaskach toho moc o grafice v C++ brat nebudem .
Jinak na netu je toho spousta, chce to jen zagooglit A taky umět trochu anglicky, českých návodů jsem zatím moc neviděl...
shoot that shit