od kopsys » 9. 2. 2011 20:43
Ahoj, az kdyz jsem to sepisoval, tak jsem zjistoval, jak moc si zadani nepamatuju
. Ale tak aspon orientacne. Pisemka mi prisla jako jedna z tezsich, aspon co jsem videl tady na foru.
Nektere casti si bohuzel nepamatuju vubec, takze spoleham, ze me mi spoluzkouseni doplni
1.nemuzu si vzpomenout
2.
klasicke binarni pocitani, neco jako
3.
Kód: Vybrat vše
A:
var x = "string";
x = x.Length;
B:
System.Object x = "string";
x = x.Length;
- A se neprelozi
- B se neprelozi
- A a B se prelozi, NEJSOU ekvivalentni
- A a B se prelozi, JSOU ekvivalentni
4.
Kód: Vybrat vše
interface I<in T> {
void M<U>();
}
class C<T> {
void M<U>() where U:T {}
}
class Zvire {}
class Savec : Zvire {}
class Kocka : Savec {}
Class Vrabec: Zvire {}
class Program {
public static void Main(string [] args) {
I<Zvire> izvire = new C<Zvire>();
I<Kocka> ikocka = new C<Kocka>();
...
}
}
Ktera moznost pasuje misto "..." tak, aby se kod v poradku zkompiloval a probehl bez chyby?
- A)
izvire = ikocka;
izvire.M<Zvire>;
- B)
izvire = ikocka;
izvire.M<Savec>;
- C)
izvire = ikocka;
izvire.M<Kocka>;
- D)
izvire = ikocka;
izvire.M<Vrabec>();
- E)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Zvire>();
- F)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Savec>();
- G)
ikocka = izvire;
ikocka.M<kocka>();
- H)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Vrabec>();
- I)
I<Savec> = ikocka; ... a nejake variace na tohle, to si presne nevybavuju, pomozte nekdo
5.
Implemntaci ceho si muze vynutit interface I, ktery trida C implementuje?
- abstraktni metodu
- public metodu
- internal metodu
- staticke pole
- datovou polozku
- property
- opereator[] (indexer)
- implementaci jineho interface
- copy konstruktor
(nebo neco takove, tahle otazka je dost klasicka)
6.
Mame program a.exe, zkompilovany pro AnyCPU, psany v managed C#, dal mame b.dll kompilovanou pro x86, taky v managed C# a potom mame c.dll psany unmanaged C++. a.exe pouziva metody z b.dll a b.dll pres DllImport pouziva c.dll. S jakym nastavenim musime zkompilovat c.dll, abychom mohli a.exe spustit na Windows 7 64-bit na architekture Intel64/AMD64?
- A) x86
- B) x64
- C) AnyCPU
- D) s zadnym nastavenim to nebude fungovat
7.nemuzu si vzpomenout
8.
Namisto "..." muzete, ale nemusite neco dopsat. Nikam jinam nic pripisovat nesmite. Upravte kod tak, aby fungoval bez chyby a na stdout vypsal
Kód: Vybrat vše
class ArrayComparer<T> ...
{
private int index;
public ArrayComparer<T>(int index) {
this.index = index;
}
public CompareTo(T[] x, T[] y) {
return x[index].CompareTo(y[index]);
}
}
class Program {
static string[][] table = {
{ "B", " y" },
{ "A", " x" }
};
public static void Main(string[] args) {
Array.Sort(... table, ... new ArrayComparer ... ( 0) );
Array.ForEach(table, (x) => Console.WriteLine(x[0] + x[1]) );
}
}
Je dost pravdepodobne, ze jsem se alespon v necem zmylil, takze prosim, pokud vite o me chybe a nebo si vzpomenete na to, co ja jsem zapomnel, pro budouci generace to sem doplnte.
Ahoj, az kdyz jsem to sepisoval, tak jsem zjistoval, jak moc si zadani nepamatuju :? . Ale tak aspon orientacne. Pisemka mi prisla jako jedna z tezsich, aspon co jsem videl tady na foru.
Nektere casti si bohuzel nepamatuju vubec, takze spoleham, ze me mi spoluzkouseni doplni :wink:
1.nemuzu si vzpomenout
2.
klasicke binarni pocitani, neco jako
[code](1024 ^ 6) & (~(3))
[/code]
3.[code]
A:
var x = "string";
x = x.Length;
B:
System.Object x = "string";
x = x.Length;
[/code]
[list][*]A se neprelozi
[*]B se neprelozi
[*]A a B se prelozi, NEJSOU ekvivalentni
[*]A a B se prelozi, JSOU ekvivalentni[/list]
4.[code]
interface I<in T> {
void M<U>();
}
class C<T> {
void M<U>() where U:T {}
}
class Zvire {}
class Savec : Zvire {}
class Kocka : Savec {}
Class Vrabec: Zvire {}
class Program {
public static void Main(string [] args) {
I<Zvire> izvire = new C<Zvire>();
I<Kocka> ikocka = new C<Kocka>();
...
}
}
[/code]
Ktera moznost pasuje misto "..." tak, aby se kod v poradku zkompiloval a probehl bez chyby?
[list][*]A)
izvire = ikocka;
izvire.M<Zvire>;
[*]B)
izvire = ikocka;
izvire.M<Savec>;
[*]C)
izvire = ikocka;
izvire.M<Kocka>;
[*]D)
izvire = ikocka;
izvire.M<Vrabec>();
[*]E)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Zvire>();
[*]F)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Savec>();
[*]G)
ikocka = izvire;
ikocka.M<kocka>();
[*]H)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Vrabec>();
[*]I)
I<Savec> = ikocka; ... a nejake variace na tohle, to si presne nevybavuju, pomozte nekdo[/list]
5.
Implemntaci ceho si muze vynutit interface I, ktery trida C implementuje?
[list][*]abstraktni metodu
[*]public metodu
[*]internal metodu
[*]staticke pole
[*]datovou polozku
[*]property
[*]opereator[] (indexer)
[*]implementaci jineho interface
[*]copy konstruktor[/list]
(nebo neco takove, tahle otazka je dost klasicka)
6.
Mame program a.exe, zkompilovany pro AnyCPU, psany v managed C#, dal mame b.dll kompilovanou pro x86, taky v managed C# a potom mame c.dll psany unmanaged C++. a.exe pouziva metody z b.dll a b.dll pres DllImport pouziva c.dll. S jakym nastavenim musime zkompilovat c.dll, abychom mohli a.exe spustit na Windows 7 64-bit na architekture Intel64/AMD64?
[list][*]A) x86
[*]B) x64
[*]C) AnyCPU
[*]D) s zadnym nastavenim to nebude fungovat[/list]
7.nemuzu si vzpomenout
8.
Namisto "..." muzete, ale nemusite neco dopsat. Nikam jinam nic pripisovat nesmite. Upravte kod tak, aby fungoval bez chyby a na stdout vypsal
[code]A x
B y[/code]
[code]
class ArrayComparer<T> ...
{
private int index;
public ArrayComparer<T>(int index) {
this.index = index;
}
public CompareTo(T[] x, T[] y) {
return x[index].CompareTo(y[index]);
}
}
class Program {
static string[][] table = {
{ "B", " y" },
{ "A", " x" }
};
public static void Main(string[] args) {
Array.Sort(... table, ... new ArrayComparer ... ( 0) );
Array.ForEach(table, (x) => Console.WriteLine(x[0] + x[1]) );
}
}
[/code]
Je dost pravdepodobne, ze jsem se alespon v necem zmylil, takze prosim, pokud vite o me chybe a nebo si vzpomenete na to, co ja jsem zapomnel, pro budouci generace to sem doplnte.