od Tyler Durden » 24. 6. 2015 23:00
Mno. Tak zkouška byla od 9:00 ráno, kdy Loebl dorazil pouze aby nám oznámil, že momentálně prostě nemůže a zkouška se odkládá na 13:00. Hmm.
Takže v 13:00 jsme se opět shromáždili. Loebl ke každému postupně šel, dal mu papír a zadal téma. Většinou širší témata, kde se mají definovat různé věci, napsat třeba více vět nebo lemmat. Myslím, že zaznělo tohle
- Dualita
- Totální unimodularita + příklady použití
- Chvátal rank + cutting planes
- Popis polytopu perf. párování v obecném grafu
- Algoritmus na maximální vážené párování v bipartitním grafu
Pak nám řekl, že chce, aby jsme toho co nejvíce napsali a že nemá rád povídaní, prostě ať je všechno co víme na papíře. A že máme tolik času jak jen chceme, hodinu určitě. Pak si sednul a asi po 20 minutách to procházel, když viděl že máte třeba víc jak stránku popsanou, přišel, všechno si to přečetl a třeba rovnou dal známku (bez dalších otázek, jenom na základě jednoho tématu). Asi člověk ještě mohl chtít lepší a pak mu dal další otázky.
Já měl algo na max perf párování v bipartitním grafu - napsal jsem algoritmus s obrázkem, důkaz, že sestrojený orientovaný graf nemá záporný cyklus a začal jsem dokazovat to hlavní - že vlastně vrací maximální párování. Ale to jsem ani nestihl dokázat, přišel, přečetl co viděl, řekl "Vy to umíte. 1" a konec.
Takže celkový pocit - jde hodně o téma, přijde mi že popis polytopu nebo cutting planes jsou asi o hodně drsnější než třeba totální unimodularita. No a určitě o momentální duševní rozpoložení pana profesora, dneska mě přišel celkem hodný, ale podle ostatních vím, že to rozhodně není pravidlo. A možná taky trochu spěchal, tak to chtěl mít rychle zkrku... To není zrovna optimální přístup, co?
Mno. Tak zkouška byla od 9:00 ráno, kdy Loebl dorazil pouze aby nám oznámil, že momentálně prostě nemůže a zkouška se odkládá na 13:00. Hmm.
Takže v 13:00 jsme se opět shromáždili. Loebl ke každému postupně šel, dal mu papír a zadal téma. Většinou širší témata, kde se mají definovat různé věci, napsat třeba více vět nebo lemmat. Myslím, že zaznělo tohle
[list][*]Dualita[*]Totální unimodularita + příklady použití[*]Chvátal rank + cutting planes[*]Popis polytopu perf. párování v obecném grafu[*]Algoritmus na maximální vážené párování v bipartitním grafu[/list]
Pak nám řekl, že chce, aby jsme toho co nejvíce napsali a že nemá rád povídaní, prostě ať je všechno co víme na papíře. A že máme tolik času jak jen chceme, hodinu určitě. Pak si sednul a asi po 20 minutách to procházel, když viděl že máte třeba víc jak stránku popsanou, přišel, všechno si to přečetl a třeba rovnou dal známku (bez dalších otázek, jenom na základě jednoho tématu). Asi člověk ještě mohl chtít lepší a pak mu dal další otázky.
Já měl algo na max perf párování v bipartitním grafu - napsal jsem algoritmus s obrázkem, důkaz, že sestrojený orientovaný graf nemá záporný cyklus a začal jsem dokazovat to hlavní - že vlastně vrací maximální párování. Ale to jsem ani nestihl dokázat, přišel, přečetl co viděl, řekl "Vy to umíte. 1" a konec.
Takže celkový pocit - jde hodně o téma, přijde mi že popis polytopu nebo cutting planes jsou asi o hodně drsnější než třeba totální unimodularita. No a určitě o momentální duševní rozpoložení pana profesora, dneska mě přišel celkem hodný, ale podle ostatních vím, že to rozhodně není pravidlo. A možná taky trochu spěchal, tak to chtěl mít rychle zkrku... To není zrovna optimální přístup, co?