Nevim jestli to pamatuji vse a spravne, kdyztak me opravte a doplnte.
Urcete nezachovavam poradi jak byly otazky v pisemce.
1. Co bude v a? (4)
2. Co bude na konzoli? (2 3 3 4) - ano jde doopravdy jen o tu preinkrementaci
Kód: Vybrat vše
public struct A
{
public int x;
public int y;
public void Fce()
{
Console.Writeline("x = {0}, y = {1}", ++x, ++y);
}
}
public class Program
{
public static Main(string[] args)
{
A a = new A();
a.x = 1;
a.y = 2;
a.Fce();
a.Fce();
}
}
3. Jaka bude velikost nasledujiciho typu (zalezi na platforme) - je to jen adresa
4. Urcit referencni typy (string, System.Object, object) - mozna jeste neco
Kód: Vybrat vše
string
System.Object
object
System.Int64
// mozna jeste neco
5. Ctyri vyroky o kusech kodu A a B a rict, ktere jsou pravdive. (A nejde prelozit)
Kód: Vybrat vše
// A
var x = "ahoj";
x = ((string)x).Length;
// B
object x = "ahoj";
x = ((string)x).Length;
6. Co muze vynucovat interface po tride aby implementovala? (properties, public metodu)
Kód: Vybrat vše
private metodu
protected metodu
public metodu
properties
// asi jeste neco
7. Ze slidu 7th Lecture, hned prvni 2 slajdy.
Kód: Vybrat vše
struct S {...}
...
List<S> list = new List<S>();
list.Add(new S());
list[0].x = 20; // nejde prelozit, struct je hodnotovy typ -> list[0] je jen navratova hodnota na stacku
8. Humus s interfacama ze slidu - nebudu to sem opisovat, stejne si to uz poradne nepamatuju a spis bych matla, nez informovala
9. Doplnovacka - opet vyhledavaci stromecek a metoda Add (thread safe + vhodne vyjimky)
Pokud jsem neco napsala spatne, tak se omlouvam.
Nevim jestli to pamatuji vse a spravne, kdyztak me opravte a doplnte.
Urcete nezachovavam poradi jak byly otazky v pisemce.
1. Co bude v a? (4)
[code]
int a = 6 & (~3)
[/code]
2. Co bude na konzoli? (2 3 3 4) - ano jde doopravdy jen o tu preinkrementaci
[code]
public struct A
{
public int x;
public int y;
public void Fce()
{
Console.Writeline("x = {0}, y = {1}", ++x, ++y);
}
}
public class Program
{
public static Main(string[] args)
{
A a = new A();
a.x = 1;
a.y = 2;
a.Fce();
a.Fce();
}
}
[/code]
3. Jaka bude velikost nasledujiciho typu (zalezi na platforme) - je to jen adresa
[code]
U ? []
[/code]
4. Urcit referencni typy (string, System.Object, object) - mozna jeste neco
[code]
string
System.Object
object
System.Int64
// mozna jeste neco
[/code]
5. Ctyri vyroky o kusech kodu A a B a rict, ktere jsou pravdive. (A nejde prelozit)
[code]
// A
var x = "ahoj";
x = ((string)x).Length;
// B
object x = "ahoj";
x = ((string)x).Length;
[/code]
6. Co muze vynucovat interface po tride aby implementovala? (properties, public metodu)
[code]
private metodu
protected metodu
public metodu
properties
// asi jeste neco
[/code]
7. Ze slidu 7th Lecture, hned prvni 2 slajdy.
[code]
struct S {...}
...
List<S> list = new List<S>();
list.Add(new S());
list[0].x = 20; // nejde prelozit, struct je hodnotovy typ -> list[0] je jen navratova hodnota na stacku
[/code]
8. Humus s interfacama ze slidu - nebudu to sem opisovat, stejne si to uz poradne nepamatuju a spis bych matla, nez informovala
9. Doplnovacka - opet vyhledavaci stromecek a metoda Add (thread safe + vhodne vyjimky)
Pokud jsem neco napsala spatne, tak se omlouvam.