od QZuzka » 3. 9. 2009 13:03
StanleyCZ píše:Zdravím,
přijali mě na Matfyz na obor Matematika, a tak bych se chtěl předem trošku vybavit
nějakýma učebnice, materiálem, pomůckama.
Mohli byste mi říct, na co bych neměl zapomenout?
A ještě jeden dotaz, čemu bych se měl vyhnout při skládání rozvrhu?
učebnice a tak, to nevím, jestli se dá říct předem... já jsem si většinou po první přednášce, pokud byla doporučena nějaká kniha, došla do knihovny
Nezapomenout bych řekla papíry/sešity a propisku
pak si napsat rozvrh a zapsat předměty v SISu, mít v pořádku tramvajenku a nabít isica na obědy (a zjistit si otvírací dobu menzy)
Pokud se něco nezměnilo, tak "dostaneš" nějaký rozvrh přidělný, při případných změnách to chce hlídat abys chodil na cvičení odpovídající přednášce (to znamená pokud je cvičení pro kruh 243, tak to chce chodit i na přednášku, která je napsaná pro 243, protože někdy různí přednášející vypadají skoro jakoby učili jiné předměty..). A při předmětech navíc rozlišovat, co se dá dělat v prváku a kde je lepší počkat, až budeš mít za sebou nějaké přípravné předměty..
[quote="StanleyCZ"]Zdravím,
přijali mě na Matfyz na obor Matematika, a tak bych se chtěl předem trošku vybavit
nějakýma učebnice, materiálem, pomůckama.
Mohli byste mi říct, na co bych neměl zapomenout?
A ještě jeden dotaz, čemu bych se měl vyhnout při skládání rozvrhu?[/quote]
učebnice a tak, to nevím, jestli se dá říct předem... já jsem si většinou po první přednášce, pokud byla doporučena nějaká kniha, došla do knihovny
Nezapomenout bych řekla papíry/sešity a propisku :) pak si napsat rozvrh a zapsat předměty v SISu, mít v pořádku tramvajenku a nabít isica na obědy (a zjistit si otvírací dobu menzy)
Pokud se něco nezměnilo, tak "dostaneš" nějaký rozvrh přidělný, při případných změnách to chce hlídat abys chodil na cvičení odpovídající přednášce (to znamená pokud je cvičení pro kruh 243, tak to chce chodit i na přednášku, která je napsaná pro 243, protože někdy různí přednášející vypadají skoro jakoby učili jiné předměty..). A při předmětech navíc rozlišovat, co se dá dělat v prváku a kde je lepší počkat, až budeš mít za sebou nějaké přípravné předměty..