od Eubie » 8. 4. 2006 22:32
Aha, no vida, tak o existenci hash_mapu sem nevěděl a napsal jsem si vlastní.
Tedy argument no offense, že nemáš rád když někdo řiká něco co se nezakládá na realitě..jak jsem řikal, zkus si napsat kód, ve kterým budeš, pokud se nechceme bavit o mapě, dělat harakiki s vektorama pointerů na floatový pole. Řekněme tak 10 000 000x sem a tam, hlavně iterátory sou parádní věc. A pak si napiš za půl hoďky vlastní kontejner a srovnej výkon. A pak si popovídáme.
Já něřikám (!) že STL je špatný, špatně naprogramovaný, pro blbečky, od blbečků nebo cokoliv jinýho. Jak sem ale psal už ve svým předchozím příspěvku, každá komponenta mýho RP je právě taková, která všechny svoje výpočty dělá právě s kontejnerama. Proto je obrovskej rozdíl, jestli budu volat deset milionkrát iterátor, ++iterator atp nebot jen index do pole, integer++ atp. Pro srovnání, použitím vlastního kontejneru a optimalizací jeho alokace sem zrychlil program 120x oproti případu, kdy sem ho měl s použitím vektoru ze STL - STL ti prostě nedovolí některý věci, který si můžeš, pokud si kontejner naprogramuješ sám, dovolit. Pokud někdo nevěří, zdrojáky nejsou tajný.
Aha, no vida, tak o existenci hash_mapu sem nevěděl a napsal jsem si vlastní.
Tedy argument no offense, že nemáš rád když někdo řiká něco co se nezakládá na realitě..jak jsem řikal, zkus si napsat kód, ve kterým budeš, pokud se nechceme bavit o mapě, dělat harakiki s vektorama pointerů na floatový pole. Řekněme tak 10 000 000x sem a tam, hlavně iterátory sou parádní věc. A pak si napiš za půl hoďky vlastní kontejner a srovnej výkon. A pak si popovídáme.
Já něřikám (!) že STL je špatný, špatně naprogramovaný, pro blbečky, od blbečků nebo cokoliv jinýho. Jak sem ale psal už ve svým předchozím příspěvku, každá komponenta mýho RP je právě taková, která všechny svoje výpočty dělá právě s kontejnerama. Proto je obrovskej rozdíl, jestli budu volat deset milionkrát iterátor, ++iterator atp nebot jen index do pole, integer++ atp. Pro srovnání, použitím vlastního kontejneru a optimalizací jeho alokace sem zrychlil program 120x oproti případu, kdy sem ho měl s použitím vektoru ze STL - STL ti prostě nedovolí některý věci, který si můžeš, pokud si kontejner naprogramuješ sám, dovolit. Pokud někdo nevěří, zdrojáky nejsou tajný.